کوین مارک ترودو ( Kevin Trudeau ) متولد ۶ فوریه ۱۹۶۳ (58سال) کوین ترودو در لین، ماساچوست، متولد شد و تحصیلات خود را در همان شهر لین و دبیرستان سن مری که یک دبیرستان خصوصی مختص کاتولیک ها در بود ادامه داد . او در سال ۱۹۸۱ از طرف مدرسه محل تحصیلش به عنوان یکی از آینده دارترین استعداد های مدرسه معرفی شد.

اما کوین ترودو تحصیلات خود را ادامه نداد و به دلیل شرایط مالی نامناسب پدرش که یک آهنگر بود مشغول به کار های ریز و درشت از جمله خرید و فروش خوردو شد .

کوین ترودو از همان دوران جوانی به صورت جدی به دنبال راهی برای ثروتمند شدن و کشف راز موفقیت بود و همواره در سمینار و ورکشاپ های انگیزشی و موفقیت شرکت میکرد .

در همین بین کوین ترودو در اوج جوانی به گروه های مخفی و انجمن هایی که هدفشان برای عموم مشخص نبود جذب شد و به دلیل تاثیر گذاری قوی و قدرت رهبری بالا توانست کم کم در انجمن مخفی که برادر هود نام داشت پیشرفت کند.

کوین ترودو همواره در دوره های آموزشی خود به انجمن برادر هود اشاره مستقیم داشته است و دلیل موفقیت و ثروت خود را حضور در جمع افراد انجمن برادر هود میداند.

کوین ترودو چه چیزی از انجمن یاد گرفت

موضوع اصلی که در انجمن برادر هود وجود دارد و کوین ترودو بارها در دوره هایش مخصوصا سمینار آرزوی تو دستور توست (مقدماتی شبکه جهانی اطلاعات) به آن اشاره میکند، کار کردن بر روی اطلاعاتی چون

1-قوانین جهان هستی یعنی قوانین طبیعت چگونه عمل میکند.

2- نقش فکر و افکار یعنی چگونه باید فکر کنیم.

3-یادگیری موضوعات جدید. (که شامل چهار مرحله یادگیری است)

4-چرا باید تجسم و تصویر سازی کنیم.

5-قانون جذب و ارتعاش واقعی که میتوانید خودتان را از افراد متوسط و فقیر جدا کنید.

و مواردی دیگر

شبکه جهانی اطلاعات کوین ترودو

 

همان طور که در بالا اشاره کردیم کوین ترودو مهارتی عجیب در فن بیان و انتقال اطلاعات دارد

(که به نظرم شرط اول استاد بودن است)

کوین ترودو با تاسیس سایت شبکه جهانی اطلاعات درس هایی را که طی سالها آموخته بود را سلسه وار از مبتدی تا پیشرفته برای شاگردان و دنبال کنندگان خود سطح بندی کرد،به طوریکه برای یادگیری این آموزش ها شما از سطح مقدماتی که سمینار آرزوی تو دستور توست میباشد تا سطح 12 که هنوز منتشر نشده است شروع به گوش کردن آموزش ها و همزمان به کار بستن آنها در زندگی خواهید داشت.

کاربرانی که عضو شبکه جهانی اطلاعات کوین ترودو بشوند ابتدا فقط به درس های مقدماتی و پایه دسترسی دارند و پس از اتمام زمانی معین میتوانند سطوح بالاتر را تهیه کنند.

لازم به توضیح است که کوین ترودو 24 ساعت بعد از برگزاری سطح 7 شبکه جهانی اطلاعات به 10 سال زندان محکوم شد و دلیل آن را در ادامه خواهید خواند.

درس های شبکه جهانی اطلاعات کوین ترودو

خب بریم سراغ آموزش های کوین ترودو

همان طور که اشاره شد سطح صفر یا مقدماتی کوین ترودو به نام آرزوی تو دستور توست که در سال 2006 در سالنی مشرف به کوه های آلپ برگزار شد، در این سمینار کوین ترودو به صورت جدی پرده از راز قانون جذب و قدرت ماورایی ذهن برداشت .

کوین ترودو در سال 2004 دوره آموزشی تقویت حافظه را برگزار کرد ولی سمینار آرزوی تو دستور توست به صورت پایه برای شروع یادگیری قانون جذب و ارتعاش بود که برای علاقه مندان این آموزش یک جهش عالی برای شروع تخصصی آموزش های سطح های بعدی شبکه جهانی اطلاعات کوین ترودو بود

در این دوره یاد خواهید گرفت که برای بدست آوردن پول نیازی نیست به محیط فعلی خودتان نگاه کنیدو قضاوت کنید و در نهایت ناامید و دلسرد بشوید. بلکه از طریق این دوره یادگیری کوین ترودو متوجه میشوید، که شرایط فعلی شما برای رشد شما اصلا مهم نیست. البته به صورت کاملاً منطقی برای شما توضیح داده میشود که چرا این موضوع اصلا مهم نیست.

موضوعات اصلی سمینار آرزوی تو دستور توست درباره قدرت ارتعاش ذهن و اینکه هر شخصی در هر جایگاهی میتواند از این قدرت ذهن خود برای رسیدن به اهداف و موفقیت خود بهره ببرد.

آموزش های کوین ترودو برای چه کسانی مناسب است

همانطور که خود کوین ترودو هم اشاره میکند این آموزش ها علاوه بر اینکه برای دنبال کنندگان کسب پول و ثروت کاربرد دارد میتواند خوشبختی و حس رضایت و همچنین قوانین طبیعی جهان را به آنها بیاموزد

چرا که پایه آموزش های کوین ترودو بر اساس قوانین طبیعت،کائنات ، قوانین ذهن ناخودآگاه انسان است در نتیجه یادگیری ان حتی برای افراد ثروتمند بسیار مفید است

منبع