جملات تاکیدی یکی از بهترین راه ها برای تحریک قانون جذب است.  ما در این مقاله برای شما جملات تاکیدی را به صورت بسیار کامل توضیح داده ایم.  همچنین تمرین های بسیار زیادی از جملات تاکیدی در سایت قرار داده ایم که بعد از مطالعه این مقاله برای ادامه دادن و پیشرفت، مطالعه آنها هم میتوانند بسیار برای شما مفید باشد.

جملات تاکیدی به چه معناست؟

بنا بر جملات بالا که به آن اشاره کردیم، ذکر کردن جملات تاکیدی باعث میشود تا  بر اساس قانون جذب چیز های خوب به سمت شما بیاید. 

همانطور که میدانید و در رسانه ها و اجتماع میبینید، کلمات و جملات بسیار بسیار تاثیر گذار هستند و طبق تکرار و روش های دیگر که پایین تر توضیح میدهیم، روی ناخودآگاه ذهن ما تاثیر میگذارند و یکی از چیز های تقریبا اصلی که در قانون جذب تاثیر دارد حالت و روش عمل نا خود آگاه ما است.

حال اگر بخواهم به صورت کامل و مختصر مفید جملات تاکیدی را توضیح دهم باید بگویم، جملات تاکیدی یعنی جملاتی که با تکرار و تاثیر بر روی نا خود آگاه ما، روش فکر کردن و عمل کردن نا خود آگاه ما را در طول زمان عوض خواهند کرد و این ها باعث فعال شدن قانون جذب میشود و باعث میشود تا خوبی ها و موفقیت ها به سمت ما بی آیند.

حال ما وارد عمق این جمله کوتاه میشویم تا شما بهتر متوجه شوید.

1- جملات تاکیدی چطور اثر میکنند؟

همانطور که تقریبا همه شما میدانید یکی از بهترین روش ها برای موفقیت و موفق شدن استفاده از قانون جذب است، اگر بخواهیم  خیلی قانون جذب را ساده توضیح دهم باید بگویم که این به معنی گول زدن ضمیر نا خود آگاه انسان و درخواست خالصانه از کائنات است.

حال باید بگوییم که چطور ضمیر نا خود آگاه را عوض کنیم و تغییر دهیم خب باید بگویم که فقط دو راه وجود دارد یکی از آنها وارد شدن شُک به فرد است و دیگری تکرار یه اتفاق یا حرفی.

خب برای شما سوال پیش می آید که ما چرا باید ضمیر نا خود آگاه خود را عوض کنیم وقتی خداوند ما را اینطور به وجود آورده؟.

باید بگوییم که ذهن ما از اول طوری نبوده که به سمت چیز های منفی برود و بیشتر چیز های منفی برای خودش بخرد، رسانه با تاثیر بر جامعه و جامعه با تاثیر بر ما ضمیر نا خود آگاه ما را شکل میدهد. برای همین است که در بخش بالا گفتیم که کلمات بسیار قدرت مند هستند.

2- چگونه باید جملات تاکیدی را تلفظ کنیم؟

حال که شما با خود جملات تاکیدی آشنا شدید باید با بقیه چیز ها و دستورالعمل هایش آشنا شوید. اگر شما تا کنون این جملات را استفاده کرید و جوابی نگرفتید. یا برایتان سوالاتی مانند، من که مدت زیادی است که این کار را انجام میدهم پس چرا جوابی نگرفتم؟

اصلا این جملات واقعا تاثیری بر زندگی ما دارند؟ چرا بعضی ها در این زمینه موفق شدند پس چرا من موفق نیستم؟ در تمامی این سوالات که احتمالا از اطلاعات کم فرد بلند میشوند باید بگویم که صد در صد این جملات تاثیر گذار هستند و اگر شما در آنها موفق نیستید برای این است که شما یک جای کار را اشتباه رفتید، و آن جای اشتباه معمولا در همین تلفظ این جملات است.

 

اولین قدم را با مثال شروع میکنیم: شما با خود یک دقیقه فکر کنید که چقدر از عبارت (من توانایی انجام این کار را ندارم) استفاده میکنید؟. خب باید بگویم که این یک عبارت منفی است و بار منفی دارد و همانطور که گفتم تکرار هر جمله این بر روی ذهن تاثیر دارد. پس برای قدم اول باید شما تا جایی که میوانید عبارت های منفی را نگویید. اینقدر این کار را تکرار کنید تا دیگر ذهن حتی به سمت آن ها هم نرود.

 

دومین قدم این است که شما باید از جملات مثبت در کل روز استفاده کنید. یک نمونه برای مثال به شما نشان میدهم: مثلا یکی از روز مره ترین جملات منفی که ما هر روز میگوییم (دستت درد نکنه) است، شاید با خود بگویید که این که جمله خوبی است و معنی خوبی دارد پس چرا میگویید منفی است؟. باید بگویم که این جمله از کلمات منفی ساخته شده ایت مانند کلمه (درد) و این مطمئنن تاثیری بر ذهن خواهد داشت، ما میتوانیم به جای (دستت درد نکنه) از (سلامت باشید) استفاده کنید. خب همانطور که میبینید این جمله از اعضای مثبت مثل (سلامت) که از سلامتی و شادابی آمده استفاده کنید.

 

سومین قدم در مورد ساختن جملات تاکیدی است. در این قدم صحبت زیادی برای گفتن نیست شما باید جملاتی مثبت بسازید و از آنها در طول روز استفاده کنید. اما یک نکته بسیار بسیار مهم وجود دارد که افراد موقع ساختن این جملات که در ذهن خود فکر میکنند مثبت است در اصل از کلمات منفی استفاده میکنند. یک مثال برای درک بهتر این جمله میزنم: (خدا رو شکر بیکار نیستم) همانطور که در بالا توضیح دادم این جمله معنی بدی ندارد ولی از اعضای بد و منفی مانند کلمه(بیکار) استفاده شده است. شما میتوانید به جای( خدا رو شکر بیکار نیستم) بگویید (خدا را شکر شغلی خوب دارم) یا ( خدا را شکر شغلی با در آمد مناسب دارم)

 

قدم چهارم این است که شما باید در گفتن جملات تاکیدی، شکر گزار خداوند باشید. این شاید کار خاصی به نظر نیاید ولی در اصل و در طول زمان هم باعث میشود ایمان شما به خداوند قوی شود و این خیلی خیلی به صورت نا خود آگاه بر نحریک شدن قانون جذب بر روی شما تاثیر دارد و حتی اگر از نظر دینی به این موضوع نگاه کنیم میبینیم که شکر گزاری خداوند باعث زیاد شدن نعمت های خداوند و از پاک شدن گناهان ما میشود. پس در نتیجه شکر گزاری خداوند در جملات تاکیدی کار خاصی به نظر نمیرسد ولی در اصل بسیار بسیار تاثیز گذار است.

 

قدم پنچم در مورد زمان استفاده از این جملات است. معمولا هر کار و عملی در دنیا اگر در زمان مخصوص خودش انجام شود بازدهی بهتری خواهد داشت و جواب بهتری خواهیم گرفت. خب جملات تاکیدی هم جزو آن کار ها و عمل ها هستند که اگر در زمان مخصوص انجام شوند بازدهی بهتری خواهند داشت.

 

باید بگویم که بهترین زمان برای گفتن این جملات شب ها قبل از به خواب رفتن و صبح ها هنگام بیدار شدن از خواب. خب همانطور که گفتم بهترین موقع گفتن جملات تاکیدی قبل خواب و بعد از بیدار شدن است، این جمله تنها یک دلیل دارد و تنها دلیل آن این است که ذهن شما در آن همگام در حالت آلفا قرار دارد.

 حال شما نیاز به تمرین هایی برای بهتر کردن جملات خود نیاز دارید که ما در مورد این مسئله ویدیویی درست کردیم که به شما کمک خواهد کرد.

منبع الفبا