کوین ترودو یکی از ثروتمند ترین و موفق ترین مردان آمریکا هست در این بخش می خواهیم به ذکر زندگی نامه کوین ترودو بپردازیم و همچنین به شما عزیزان دوره ها و کتابهای کوین ترودو را معرفی کنیم تا شما هم بتوانید از آموزشهای کوین ترودو نهایت استفاده را بکنید.

 

کوین ترودو کیست؟

نام کامل کوین ترودو مارک ترودو می باشد (به انگلیسی: kevin mark trudeau). که در فوریه 1963 میلادی (بهمن ماه ۱۳۴۱ هجری شمسی) در ماساچوست آمریکا به دنیا آمد.

کوین ترودو را به عنوان کارآفرین، مربی و استاد موفقیت های فردی، قانون جذب، مشاور موفقیت و ثروت، و مولتی میلیاردر خودساخته می شناسیم.

یکی از اهداف مهم کوین ترودو این است که به مردم جهان کمک کند تا آنها هم به موفقیت ها و خواسته هایی که دارند برسند بنابراین کوین ترودو علاوه بر سمینارها و همایش هایی که می گذاشته کتابهای بسیار و معروفی را نیز دارد که در اختیار مردم قرار می دهد.

کوین ترودو در یک خانواده کاملا متوسط به دنیا آمد و زندگی متوسطی را تا دوران نوجوانی داشت اما در دوران نوجوانی احساس اشتیاق برای ثروتمند شدن را در خودش تقویت کرد. وی به دبیرستان سن مری رفت اما ترک تحصیل کرد و برای اینکه به پول برسد با یکی از دوستانش به شغل خرید و فروش خودرو پرداخت. همچنان در همین سالها کوین ترودو به دنبال راههایی برای ثروتمند شدن بود.

آنقدر اشتیاق از خود نشان می داد که بالاخره به کمک یکی از دوستانش به ورکشاپ تکنیک تقویت حافظه پیوست.

 

کوین ترودو و جوامع مخفی

حتما تا به حال اسم جوامع مخفی به گوشتان خورده است. کوین ترودو بعد از مدتی در همان دوران جوانی وارد این جوامع مخفی شد. گروههای مخفی از جمله فراماسونری، برادرهود و اسکال اند بونز و …

در این گروههای مخفی همان طور که از اسمشان پیداست همه چیز مخفی است یعنی این افراد به دور یکدیگر جمع شده اند و به صورت مخفیانه اطلاعاتی را از قوانین جهان کسب کرده اند و فقط به صورت موروثی در بین خودشان از این قوانین موفقیت استفاده می کنند.

و این افراد آنقدر قدرتمند هستند که توانستند مردم جوامع را به صورت افرادی متوسط در بیاورند یا حتی به صورت مردمانی نیازمند. تا بتوانند خودشان بر مردم حکمرانی کنند یا به عبارتی مردم عادی را برای انجام کارهایشان تربیت کنند.

اما کوین ترودو تصمیم گرفت که هر آنچه آموخته است را وارد اجتماع کند تا مردم نیز از آنها خبردار شوند و در زندگی خود این قوانین حاکم بر جهان را احیا کنند.

کوین ترودو بعد ها تصمیم گرفت تا سایت شبکه جهانی اطلاعات را راه اندازی کند و این سایت را بر مبنای اصول و قوانین جوامع برادری پیش ببرد و شبکه جهانی اطلاعات و یا همان سایت کوین ترودو تنها راه ارتباطی اش با مردم بود .

 

آیا کوین ترودو محاکمه شد و به زندان افتاد

کوین ترودو در دوره نهایی خود یعنی سطح هفت که در واقع آخرین سمینار اوست، اعلام می کند که فردا محاکمه دارد او اظهار می کند که دلیل این محاکمه و زندانی که قرار است برود به خاطر کتاب کاهش وزن اوست.

او در این کتاب می گوید خیلی از مواد غذایی و خیلی از داروها را نباید استفاده کرد اما سازنده های آنها برای فروش مواد خود به شما ضرر های آنها را نمی گویند بدین ترتیب شاکیان زیادی پیدا کرد.

کوین ترودو در سال  ۲۰۱۳ – ۲۰۱۴ پس از محاکمه در ایالت متحده به ۱۰ سال زندان در جزیره اختصاصی اش محکوم شد. و متحمل جریمه ای سنگین به در حدود 37.6 میلون دلار شد. البته لازم به ذکر است که بدانیم خیلی از کسانی که نامشان در لیست شاکیان کوین ترودو بوده است را حتی خود کوین ترودو حتی نامشان را تا به حال نشنیده بوده.

 

دوره های آموزشی کوین ترودو

آرزوی تو دستور توست

دوره آرزوی تو دستور توست طی ۳ روز در سوئیس مشرف به کوه های زیبا آلپ در سال ۲۰۰۹ برگزار شد. این سمینار آنقدر معروف است که حتی در کشور ایران هم مورد استقبال قرار گرفت و بسیاری از هم وطنان ما با استفاده از این سمینار توانستند به موفقیت های بسیاری دست پیدا کنند. همه آموزش های کوین ترودو به ذهن و استفاده صحیح از قانون جذب برمیگرده به قانونی که از سالیان سال در گروه های مخفی برای رسیدن به موفقیت استفاده می شده و می شود و خواهد شد.

در اصل در این سمینار کوین ترودو می خواهد که به شما آموزش صحیح استفاده از قانون جذب را بدهد و همچنین به شما آموزش می دهد که چطور احساس خود را برای داشتن یک زندگی موفق و شاد کنترل کنید و همیشه احساستان خوب و خوشایند باشد حتی اگر شرایط فعلیتان زیاد مناسب نیست.

 

مراحل یادگیری کوین ترودو

کوین ترودو چهار مرحله یادگیری دارد که بسیار اهمیت دارد:

مرحله ناآگاهی و ناشایستگی:
یعنی شما نه از وجود چیزی که وجود داره  آگاه هستی و به همین علت هم شایستگی استفاده از آن را ندارید.

مرحله  آگاهی و شایستگی:
یعنی از وجود یک چیز آگاه شدی ولی چون آشنایی نداری پس باز هم شایستگی انجام دادن رو ندارید.

پس از اینکه آگاهانه شروع به انجام دادن آن میکنی تا آن را یاد بگیری یک مرحله جلوتر از مرحله قبل هستید و این مرحله اسمش هست آگاهی شایستگی.

در نهایت مرحله آخر که کوین ترودو خیلی روی آن تاکید داره مرحله ناخودآگاهی و شایستگی است یعنی شما ناخودآگاه آن کار را درست انجام میدهید.

درست مثل بستن بند کفش وقتی برای اولین بار می خواهید بند کفش خود را ببندید باید بلد نیستید و بعد از آموزش باید تمامی حواس و آگاهی خود را به بستن بدهید سپس بعد از یک مدتی با تکرار دیگر به ناخودآگاهی و شایستگی می رسید و هیچ نیازی به تمرکز بر روی آن نیست.

اینجا کوین ترودو قصد دارد که به شما آموزش دهد موفقیت هم باید در همین چهار مرحله قرار بگیرد باید آنقدر تکرار و تکرار شود تا به صورت ناخودآگاهی و شایستگی در بیاید.

القا به ذهن کوین ترودو

ابتدای دوره کوین ترودو پس از توضیحاتی که در مورد این دوره صوتی میدهد شروع میکند به سخنرانی و از کسانی که در حال شنیدن این ویس هستند باید با صدای بلند جواب بدهند.
مثلا کوین ترودو میپرسد آرزوی تو دستور چه کسی هست؟ باید جواب بدهید و پس از جواب دادن شما کوین ترودو توضیح میدهد، پس آرزوی تو دستور توست نه دستور کوین ترودو و نه دستور پدرت و نه دستور کسی دیگر آرزوی تو دستور توست.

در واقع در این دوره شما به مرور درسهای قبلی می پردازید که به نوعی تکرار در ذهن شما صورت می گیرد و باعث می شود که تمامی گفته ها ملکه ذهنتان شود و بر ضمیرناخودآگاه اثر بگذارد.

موانع موفقیت کوین ترودو که سطح سه میباشد

این دوره بیشتر در مورد احساسات نادرست ما که باعث از دست دادن فرصت های زندگیمان هستند، می باشد. زیرا احساسات، باورهای ما را تشکیل می دهند و این باورها سیگنالهایی را به اطراف می فرستند که مشابه خود را جذب می کنند. پس در این دوره به ما آموزش داده می شود که چطور و چه سیگنالها و ارتعاش هایی را بفرستیم تا آنچه را می خواهیم جذب کنیم.

ماشین خلق پول

در دوره بازاریابی شبکه ای، ایجاد کسب و کار، روش پول سازی، بازاریابی اینترنتی و غیره آموزش داده می شود این سمینار بعد از سمینار آرزوی تو دستور توست برگزار شده و به نوعی مکمل همدیگر هستند.

و....

 

کتابهای کوین ترودو

1 - تقویت حافظه

اولین کتاب کوین ترودو در سال ۱۹۸۹ با موضوع تقویت حافظه  منتشر کرد، کوین ترودو می گوید که خواندن کتاب، یک راه میانبر برای بالا بردن سطح آگاهی است البته کتاب ها باید توسط یک استاد نوشته شده باشد نه صرفاً یک نویسنده که اطلاعاتی ناقص و غیر قابل اجرا به ما می دهد.

کتاب تقویت حافظه بسیار فروش کرد و بدین ترتیب کوین ترودو خود را برای انتشار کتابهای بعدی خود آماده تر کرد و همه آثارش مورد توجه قرار گرفت.

2 - درمان های طبیعی که آنها نمی خواهند شما بدانید

و .....

 

نکته آخر در مورد کوین ترودو:

کوین ترودو یکی از افراد موفقی هست که دوست دارد دیگران هم موفق شوند زیرا معتقد است که در جهان قوانینی وجود دارد که همه باید آن را بدانند و از آن استفاده کنند تا جهان بهتری داشته باشیم.

او می گوید چشمها و گوشهایتان شما را فریب می دهند بنابراین آگاهی و درک خود را باید بالا ببرید تا فریب نخورید و آنچه را می خواهید به دست بیاورید.

او می گوید که رسانه های جمعی نیز برای آنکه شما به اهدافتان نرسید برنامه های بسیاری دارند و تا به امروز به اهدافشان هم رسیده اند اما این شما هستید که باید از آنها گذر کنید و فقط به آنچه که می خواهید فکر کنید.

از دیدگاه کوین ترودو، چطور و چگونه دستیابی به هدف مهم نیست فقط ارتعاش آن را بفرستید و احساستان همیشه خوب و خوش باشد.